Friday, February 27, 2004

I'll stay :-)

Bom, este eh meu ultimo post do Canada.
Ontem foi nossa "festa de adeus", mas nao estou muito confortavel para escrever sobre ela :(

Sobre este mes:
Isto foi uma vida em 1 mes. Impressionante como fiz amigos, a quantidade de historias, de novas experiencias, etc.
Uma amiga disse que talvez eu voltasse poara o Brazil com alguem no coracao, agora sei que isso eh 'quase' verdade... Estou voltando com o mundo no coracao!
Fiz amigos de todo canto do mundo! Russia, Japao, china, Coreia, Brasil, Mexico, etc.

Vou sentir saudades de todos.
Ps: Meu problema esta resolvido! Vou ficar na casa ateh segunda!

Well, that's my last post from Canada.
Yesterday was our "Good bye party", but i'm not comfortable to write about it :(

About this month:
This was a life in 1 month. Amazing how many good friends I did, how many histories I have, how many new experiences, etc
A friend said that I would be back to Brazil with someone in my hearth, now I know that this was almost true, I'm going back with the world in my hearth!
I made friends from al over the world! From Russia, Japan, China, Korea, Brazil, Mexico, etc..

I'll really miss everybody.

Ps: My problem is solved! I'll stay in the home until monday!

No comments: