Monday, June 20, 2005

Em Dallas

Ae galera!!
Pois eh, to em Detroit (na verdade Utica)
Esse lugar eh diferente de tudo que jah vi. Bom, parece Dalas onde eu estava no final de semana.
As duas cidades foram feitas para carros e nao para pessoas, tudo eh longe e sem carro vc nao vai a lugar algum.
Infelizmente nao tenho tempo para continuar escrevendo pois tenho que trabalhar amanha cedo mas, prometo, vou falar um pouco mais desse passeio mais tarde ;-)

Hey I'm here guys!!

Yes, I'm already in Detroit (utica in fact).
This place is really different from everything I've seen before. Well, its similar to Dallas, where I was this weekend.
Both cities are made for cars, not people. Everything is far and without a car you just can't go anywhere.
Unfortunatelly I have no time to keep writing cause Ihave to work tomorow mornig, but I promisse, I'll talk a little more about this trip later ;-)

Ps: Feeeeeelizzzzzzzz aniversario Cibele!! To atrasado mas tenho certeza que vc nao vai ficar brava ;-)

Ps: Haaaaaaappppyyy anniversary Cibele! I'm late I know, but i'm sure you'll not mind. ;-) Eu do lado do carrinho que usei em Dalas
Mebesiddes the car I used in Dallas

No comments: