Monday, July 19, 2004

Rescue

Só mais um fim-de-semana chuvoso para *quase* todos os cara aqui, mas tudo é diferente quando vc tem um jipe!
Meu irmão pegou o carro no ultimo domingo para ir prá trilha e como eu tinha "lição de casa" preferi ficar.
Era +/- 2 da tarde quando o telefone tocou, meu irmào avisando que *TODOS* os jipes estavam quebrados. É, mudei meu nick no MSN pedindo ajuda e em 30 minutos um amigo encostou na porta de casacom o 4x4 dele.
Só prá encurtar, eu voltei prá casa as 2 da madrugada (eu acordo as 5) todo coberto de lama.
É isso, depois do jipe meus fds chuvosos nunca mais foram os mesmos.

Just another rainny weekend for *almost* all guys here, but everything is diferent when you have a Jeep!
My brother took the car on last sunday morning to go to a trail and as I had some home work, I prefered to stay at home.
Was around 2 pm when phone rang, my brother telling that *ALL* jeeps were broken. Yeap, I changed my MSN nickname, asking for help and 30 minutes late a friend frind was in front of my house with his 4wd car.
Just to be faster, I went back home at 2am today (yes, I usually wake up at 5 am) all covered with mud.
That's it, after the Jeep my rainy weekends were never the same.

Sem fotos hoje
No pictures today

No comments: